Nikon D3100



Pana anul acesta am folosit un aparat foto amator , un Sony dsc w 30 adica 6 megapixels zoom optic x6 si cam atat dar zilele trecute m-am incumetat sa fac o investitie mai serioasa si asa am intrat si eu in clubul Nikon cu un D3100 18 - 55 mm kit .


Dupa primele poze facute incepeam sa cred ca am facut o alegere gresita , pozele facute erau de foarte proasta calitate iar culorile deloc pe masura asteptarilor , asa ca inpreuna cu manualul de utilizare a aparatului si cu sfantul Google am inteles ce era de facut : am dat fuga la F64.ro si am cumparat un kit cu filtru Uv si filtru de polarizare am facut reglajele necesare iar acum tot ce mai imi trebuie este vreme frumoasa si timp liber pentru a invata sa ma joc cu el deoarece momentan inca imi prind urechile in el .......
Acesta este primul cadru outdoor facut cu D3100 cu filtrul de polarizare , defapt nu stiu daca il pot numi outdoor pt ca este realizat dintr-un tren accelerat aflat in miscare undeva dupa iesirea din gara Buftea .

apus de soare la Buftea

Apus de soare in Herastrau