blades


si sa frecat cu smilgher de a sarit scantei ........
           zilele astea dupa o minunata vacanta de Paste m-am hotarat sa mai misc ceva prin atelier asa ca am luat smilgher si m-am pus pe treaba .........
Nu au aspect comercial nu sunt din otel carbon ci sunt facute in menghina si forjate la un gratar .........in ciuda tratamentului termic destul de primitiv aceste lame cu grosimi pana la 7 mm au devenit destul de rezistente ...
Fiind un mare admirator al lui Bear Grylls de fiecare data cand vad cutitul ce a fost creat special pentru el purtand si semnatura sa incep sa salivez dar totusi pretul sau ma descurajeaza asa ca am hotarat sa imi fac chiar eu o replica dupa el pastrand proportiile din schita originala gasita pe site-ul producatorului englez.....


Bear Grylls knife replica 
Cu greu dar am reusit sa gasesc si in Bucuresti piele naturala la o grosime generoasa pentru o teaca pe masura , a fost amuzant si destul de solicitant pt. degete sa redescopar tehnica de cusut piele.......
Este cuitul meu preferat de fiecare data cand plec in excursie acesta nu lipseste din rucsac , cu ajutorul lui am taiat copaci cu diametrul pana la 15 cm ......


Skinner

Un cutit hunting-skinner cu model incrustat pe maner , acest cutit a trecut prin mai multe schimbari pana sa ajunga in acest stadiu pentru ca nu reuseam sa-i dau un centru de greutate , in acest moment este ok dar mai mult ma joc cu el decat sa-l utilizez la ceva.........



incrustatia a fost facuta mai mult ca un exercitiu dar rezultatul a fost destul de satisfacator ....

Teaca este realizata la fel ca si la primul cutit din piele foarte groasa ........

Utilitar Spaniol

Un cutit utilitar foarte manevrabil , cu o lungime a lamei de cca 6 cm . Este realizat dupa modelul cutitelor utilitare spaniole ..........
este numarul 2 in topul preferintelor mele .....

 urban blade

un cutit mic , realizat dintr-o bucata de metal ramasa de la realizarea altei lame ......
o lama de dimensiuni mici la care poti gasi diverse intrebuintari , cu gauri la maner unde poti impleti un paracord sau atasa o carabina ........

eu il tin impreuna cu batonul de amnar cu care obisnuiesc sa ma joc asta pentru exercitiu ......