two wheels tales ......

Dupa 3 motociclete in 5 sezoane pline de peripetii pot spune ca Romania nu este tara unde sa te plimbi cu motorul , dar daca vroiam siguranta probabil mergeam cu R.A.T.B.-ul dar nici acolo nu poti fi in siguranta .....
Plecand de la ideea de siguranta primul meu motor a fost un Concorde 150 cc. 15 hp , motor care ciuda capacitatii mici tot nu avea nimic in comun cu ideea de siguranta .......
                                                                     Concorde
Cu toate ca era nou problemele tehnice apareau in fiecare zii si asta datorita calitatii proaste a produsului fabricat in China . Totusi partea buna a acestui motor a fost ca m-a invatat ca atunci cand totul este bine pazea ca nu mai dureaza mult pana loveste dezastrul .........in concluzie stati departe de MADE IN CHINA .....

prin iarna lui 2006 dupa ce am vadut Concorde-ul am plecat la Brasov de unde am achizitionat un Suzuki GSF400 Bandit ...... a fost uimitor ca un motor cu 18 ani vechime functiona perfect la -10 grade si cu un strat gros de gheata pe motor ........
Bandit 400 este un motor de turatie , un pic nervos si foarte reactiv . Manevrabilitatea se inbunatateste dupa o perioada de acomodare de altfel e singurul motor pe care nu l-am trantit ....
Lungimea sa generoasa il face usor instabil pe nisip sau noroi , dar ce inseamna condusul fara un pic de adrenalina ........

Din pacate din cauza unei crize de bani a trebuit sa renunt la el dupa 6 luni adica mai putin de 10000 km .......

                   in toamna lui 2007 mi-am indeplinit un vis .......Ducati Monster


  Cu 600 cc si doar 53 hp am intrat in familia Ducati .De cand am Monster-ul in fiecare sezon vanez cele mai frumose curbe si serpentine din frumoasa noastra tara ......
Monster M600 este un motor in L racit cu aer , care dezvolta o putere de aprox. 53 hp si cuplu aprox 50 Nm si  un cadru specific Ducati M600 este tatal streetfighterelor de azi .....


 pentru mai buna aerodinamica am optat pentru un pinten si un mic parbriz care este foarte util la drum lung............

 Ca masura de siguranta am optat pentru un set de crash-pads realizate de catre mine ..........
                     patru dinti extra la pinionul spate , asta pentru un pic de boost .......
 iar acesta este rezultatul boost-ului dupa o excursie de cca. 1000 km ,  demaraje puternice care uzeaza cauciucul si forteaza lantul ........
acest capitol ramane deschis deoarece am pe masa de lucru cateva imbunatatiri de adus Monster-ului




Bestia la pascut ....
Were the Beast' rest's ..
Popas pe Cheia
Riding the Beast' ..
Clicheeeee.......
la Dracu in Praznic.....

to the fun part ............